Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

I have a dream

Publicerad 2008-11-22 17:00:40 i Allmänt,

Vi snackar TV. När jag var liten var min högsta dröm att få vara med i robinson eller gladiatorerna. Nu när jag har vidgat mina vyer lite granna är nog det fräckaste jag vet små galna karatetjejer. I alla fall ur en skådespelarsynvinkel. Jag såg ett klipp i från den Thailändska filmen Chocolate (av prachya pinkaew) som visas på filmfestivalen i Stockholm nu i dagarna och blev frälst. Kolla bara scenen när hon glider under bordet. Hade jag fått spela in en sån film skulle jag sätta på den varje gång jag kände mig lite urusel och bara inse att, tjena, jag är ju hur cool som helst. Inte ens 5 gubbar i kavaj kan sätta sig på mig. Sådetså!




"Autistiska Zen tar till alla medel för att skaffa behandling för sin mammas cancer. Iskallt tar hon upp kampen med gängen och maffian för att driva in skulder, och gangstrar som står i hennes väg får vara beredda på en rejäl lektion i kampsport. I huvudrollen ser vi stenhårda JeeJa Yanin, som står för alla stunts själv i denna uppfinningsrika och akrobatiska slagsmålsrökare från Thailand."  http://www.stockholmfilmfestival.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela