Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

En vanlig dag i fröken L:s liv

Publicerad 2008-11-12 23:19:22 i Allmänt,

Det finns en tjej. Hon är snygg, hon är smart, hon är snäll, hon heter L. Vi har spelat handboll tillsammans sen vi var två bröd höga. Jag tror aldrig att jag har träffat, eller kommer att träffa någon som råkar ut för så underliga saker som L. Idag har jag gnällt mig blå om min body shop tvål, men klåfingriga bröder kommer inte ens i närheten av L:s eskapader. Hon upptäcker nämligen i bilen - på väg till träningen, att hennes katt har pissat i hennes träningsväska!!! Jag skrattar så jag nästan dör när hon berättar och känner mig trots allt rätt privilegiad. Sen lovar jag att passa ihop med henne resten av träningen trots att hon luktar kattpiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela