Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Du ska få min gamla cykel när jag dör

Publicerad 2008-11-03 20:03:30 i Allmänt,

Okay mina vänner, jag har givit mig själv ett ultimatum. Inte en endaste minut dator innan jag räknat min matte (bara detta). Har prov på fredag (matte c för sjutton!) och ligger måttligt i fas med min planering. Kan inte ens skylla på mycket att göra, bara ren apati och omotivation.

På grund av en viss återkommande tendens till förkylning har jag nu bestämt mig för att börja cykla till skolan istället för att åka med ångestframkallande buss 50 och se ifall det är där skon klämmer. Började idag. Eftersom mina vinterkläder ligger på min mammas sambos mammas vind fick jag ikläda mig min två storlekar för stora och skitfula ljusblå skidjacka samt Lilla C:s spidermanmössa. Jag kände mig inte som Heidi Klum direkt, mer Dunderklumpen i pimpad verision.


Till saken hör att jag har skaffat en andningsmanick på grund av mina krånglande minimala luftrör som gör att jag inte kan andas med näsan när det är snuvigt och kallt. Det är som ett munstycke med liksom ett filter i som gör att luften som kommer ner inte är så kall och gör det lite lättare och skönare att andas. Den är jättebra och ungefär den fulaste och mest pinsamma pryl jag offentligt haft att göra med. Man slemmar samt ser ut och låter som Darth Wader - men den funkar. Känner just nu för att åka och skaffa mig världens snyggaste och coolaste jacka jag kan ha istället och en osynlig hjälm man inte behöver ha mössa under och en bra cykel. Annas hade jag varit aspepp på att cykla. Menmen, man kan inte få allt.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-11-04 16:01:41

Du får inte glömma att du är en SNYGG pimpad dunderklump & fan jag önskade ibland att jag hade samma ork som dig, du är bäst helt enkelt.

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-04 17:19:59

Ha ha, Darth Vader och Spidermanmössa! Jag dog lite när jag läste det här, du är min idol!

(btw, jag har ny blogg!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela