Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Dagens hahahahahahahahaha!

Publicerad 2008-11-05 20:56:12 i Allmänt,


När klasskamrat berättar att hon (på allhelgonadagen) direkt ifrån en halloweenfest iklädd utmanande vampyrklädsel, kolsvart hår, sminkning och teaterblod i ansiktet cyklar förbi en kyrkogård och skrämmer slag på två tanter.


En annan klasskamrats irriterade kommentar till MUFF-snubben som ville föreläsa om kd:s verksamhet för henne:

-         Tack men vill jag veta nått går jag bara in på Blondinbellas blogg!


Klassens spexfoto där alla har nylonstrumpor över huvudet och ser efterblivna ut. Fast det som är nästan ännu roligare är att vi är en av två klasser som gjort spexfoto, resten struntade i det och vi har verkligen överengagerat oss och det är så himla roligt att jag nästan dör när man kollar i skolkatalogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela