Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Chefen ryter till!

Publicerad 2008-11-21 23:53:43 i Allmänt,

"Det är hemskt vad man kan bli apatisk när man är så där sjuk. Halsfluss eller? usch. inte roligt alls. men att vara sjuk förstärker ju faktiskt inte immunförsvaret tyvärr :)Från: Viktoria Wiklund"

Käre Viktoria Wiklund,
tack för din mycket uppmuntrande krya-på-dig-hällsning i min blogg. Den värmde, och fick mig genast att må mycket bättre, såpass bra att jag kostar på mig att 23.52 skriva ett svar. Jag känner inte dig och struntar faktiskt i om du, genom min blogg, vill skaffa dig läsare. Så länge du aldrig gör om det. Förresten är nog de övriga som läser här såpass smarta att de förstår när jag använder mig av en gnutta ironi. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela