Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Woke up on your kitchen floor with a headache made in hell

Publicerad 2008-05-11 12:36:35 i Allmänt,

Mycket trevligt slottsskogshäng igår med diverse människor även om jag såg ut som en pundare när vi vandrade mot Linné med en vattenpipa i ena handen och en vinflaska i den andra iklädd Jonas hoodtröja och ett par nerkvlade trekvartsbyxor. På förmiddagen hade jag cyklat med C till Ganglet för att inviga hans nya fiskespö, detta var efter att jag vaknat 09:30 med en pepparkaka i handen utan den blekaste aning om hur den hamnat där och blivit upptvingad trots att jag inte orkade alls, sen var det femårskalas för hela slanten och jag rymde ut till balkongen med pappa pralin av Anna Jörgensdotter och fixade sallad som vi åt på balkongen innan jag som sagt åkte till slottsskogen och ja, allt börjar om ifrån det ställe vi en gång startade på. Nice känns redan långt borta men Sverige inte lika trist när det är 25 grader varmt och människor väcks ur sin dvala och kommer ut på vädring i staden vi brukar kalla Göteborg.

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2008-05-11 14:43:44

Nästa vecka ska det bli kallare. Då kommer du sakna Nice ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela