Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Vy från ett luftslott

Publicerad 2008-05-24 14:19:27 i Allmänt,

Jag är så uttråkad att det nog inte går att vara mer uttråkad än jag är nu. Det är jättefint väder och alla ska på fest. Läste att om man dricker en latte om dagen i ett år så går man upp 11 kilo. Jag tänker att jag i snitt nog druckit en latte varannan dag under de senaste två åren. Hade jag inte gjort det hade jag alltså legat runt 35 kilos-strecket nu. Tur att jag inte hoppat kaffet då. Funderar på att färga håret rött, i ren tristess. Jag har en burk hårfärg hemma.. Vet dock inte om jag kommer att ångra mig när jag vaknat ur mitt febertillstånd. Försöker locka hit Eva så at hon kan baka kaka till mig. Utan resultat.

Jonas ringde förut och muntrade upp mig. Sen fick han hänga kvar i luren när jag gick runt i lägenheten och letade inbrottstjuvar, Madeleine låg bakom i bakgrunden och gnällde över att jag smittat henne. Jag är dock fast övertygad om att det var tanten på borgen i Halland eftersom hon var jättesjuk och vi är flera stycken som blev guidade av henne som blivit smittade.

Jag: Och glöm inte att det är vi som ska se ut vigselringar till dig och M när ni gifter er
Jonas: Jaa, det är klart. Och tänk om det blir som i 7:th heaven när de tror att det är vi som ska gifta oss istället, och sen föder du barn i hissen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela