Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Hemskrivning Bk A och loppisfynd

Publicerad 2008-05-18 21:38:14 i Allmänt,

66439-342Det bra med dåliga saker är att man får tillfälle att fira när de är över. Jag och Madeleine har redan en lång lista över saker som ska firas. I täten ligger just nu en 5 sidor lång analys över boken "i korsets tecken" en faktabok om Jesus sista vecka. Praty party. För övrigt hittade jag en skinnväska, en brun sjal med blommor, ett halsband, en portmonä, halvfungerande bläckpennor, en underbar blommig skrivbok och en fullt fungerande Lp-spelare på loppis i helgen för knappa hundralappen. Dessutom har jag införskaffat mig en assisten (baktjosan alltså) för framtida behov. När jag flyttar hemifrån eller så kanske. Då ska det bakas andra bullar minsann. Snart är det bara lägenheten som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela