Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Säg walla du är snygg

Publicerad 2008-03-27 10:52:05 i Allmänt,

Nu har jag sjunkigt så lågt att jag äter pan-pizza när jag kommer hem från träningen och det inte finns någonting att värma. Kroppsligt förfall. Haha, för övrigt blev jag och Madde fotade av en micket känd morgontidning efter att ha svarat på en fråga om secondhand. Det i sin tur är ju inte särskilt roligt, det roliga var att båda bara traskat direkt upp ur sängen och in till stan osminkade, finniga, ofriserade och morgonskabbiga. Vi var, för att tala klarspråk, skitfula. Efter fotningen och allt stängde vi in oss i ett provrum och skrattade så vi höll på att kissa på oss åt att vårat sämsta jag skulle bli tryckt i morgondagens tidning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela