Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Här sitter jag och duger

Publicerad 2008-03-27 11:12:36 i Allmänt,

66439-310Om ni undrar vad bilden förställer så är det min morgonfrisyr. Så här vaknar jag varje morgon. Karaktäristiskt. Jag måste säga att jag har blivit ganska fäst vid min morgonfrisyr. Den lever liksom sitt egna liv och bryr sig inte så mycket om mina åsikter. Sen hände det en grej igår som inte gjorde mig särskilt förvånad, om än lite generad. Jag fick ett mail som var skickat till flera personer, och istälet för att svara till avsändaren bara, råkade jag skicka svaret till alla som mailet var utskickat till. Tur att jag inte skrev ner mina djupaste hemligheter.

En till väldigt rolig sak som hänt det här lovet är att jag nu är garanterad jobb på liseberg i sommar (Fanny också!). Jag ska sälja popcorn, glass och sockervadd, ha dåligt betalt och sjukt roligt. Nu ska jag baka lite muffins och klä mig lite mer respektabelt tills Fanny kommer hit.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-03-27 18:26:39

grattis till jobbet!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-27 21:25:17

jag vill också ha jobb på liseberg!! fan att jag inte är 18

Postat av: Elin

Publicerad 2008-03-27 21:25:41

det där var från mig

Postat av: Julia

Publicerad 2008-03-27 21:32:15

Haha, älskade Elin. Tänk vad bra, nu slipper du jobba där och få sockervadd överallt och kan komma dit och få mazza gratisbiljetter av mig istället.

Helena: Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela