Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Fredagsyra

Publicerad 2008-03-28 11:41:15 i Allmänt,

66439-312Idag ska Fanny firas med pompa och ståt. Just nu sitter jag i trosor, strumpor och ylletröja med nerdragna persienner och har mensverk. Jag äter beaucoup des iprens. I morgon kommer min lever att vara borta. Just nu känner jag att det har aldrig gjort mig så lite i hela världen. Jag försöker träna bort den osunda delen av mitt konsekvenstänkande, just nu kanske det krockar lite med den sunda delen av mitt konsekvenstänkande, men det är i alla fall en början. Ska träna idag, bara för att jag inte har stake nog att säga till mina tränare att jag ska sluta.

Nu tänkte jag göra ett ryck och jobba på massa skolgrejer. En argumenterande uppsats i svenskan och en analys av en fantastisk bok som heter ?hur man botar en fanatiker? ligger först. Sen kommer jag nog inte hinna mer, för jag måste ju hinna dricka the, lyssna på musik, rota igenom garderoben efter någonting att ha på mig i kväll och ordna ihop alla pusselbitar i mitt huvud så att de passar ihop.

Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2008-03-28 11:48:46

Hej!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1206686270_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en underbar dag.

Mvh

Jocke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela