Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Baby you´re special but there´s something not quite right

Publicerad 2008-03-18 21:42:53 i Allmänt,

66439-302Först kom våren och sen kom snön, sen undrar mina tränare varför jag inte är motiverad. Det finns ju olika förklaringar. En är att jag agerat levande kon i fyra träningar och skulle vilja säga något ytterst opassande till de som råkat bestämma att det är så det ska vara och sen har mage att komma och säga att jag ska visa mer vilja. Jävla idioter. Ni måste ha haft en jävligt kass uppväxt med för lite kärlek eller så var ni mobbade i skolan. Nått fel är det. Dessutom borde någon berätta för er att det finns något som heter social kompetens. Så nu kändes det lite bättre.

Jag och Eva ska med till Kongo. Det är det absolut fräckaste jag någonsin har planerat. Vi och sex musikaliska underbarn. Hur mysigt som helst. Men innan dess ska jag gå klart skolan och visa min studiehandledare att jag inte är helt förtappad. Jag måste säga att jag förstår att hennes intryck av mig den här våren inte varit det bästa, men det ska det bli ändring på.

Sen måste jag ju berätta om debattävlingen också. Kallsvettig och kräkfärdig stålsatte jag mig för vad som skulle hända och förbannade mig själv för att ha gett mig in i något sånt här. Någon måste ha hört mig, för ekonomitreorna kom inte och ersattes av samhällstreorna. Idag mötte jag mina gamla klasskamrater. Jag tycker att vi kickade ass, men hoppas att vi inte går vidare. Mina nerver klarar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela