Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Trädklättrare

Publicerad 2008-06-05 21:18:14 i Allmänt,

Idag rev jag upp mina underarmar när jag klättrade upp i ett träd och helt plötsligt inte kunde komma ner. Sara fick ställa sig under mig när jag hängde mig ut från en tjock gren ca 2,5 meter upp i luften och jag försökte klamra mig fast i allt greppbart. Det var en upplevelse tillräckligt uppfriskande för att jag sen skulle orka sitta i vårat klassrum som solen lagt beslag på och gjort till en gryta av kokande elever. Min förkylning har inte gett sig och jag är fortfarande solskygg. Det är lite fel tidpunkt att vara solskygg på, men jag gör det bästa av situationen och får kompensera med att vara snygg och trevlig istället för brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela