Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Här kommer Pippi Långstump tjolahej tjolahej tjola hoppsansa

Publicerad 2008-06-05 21:45:35 i Allmänt,

Jobbade idag och chefen tyckte jag skulle börja bli säkrare på att stå bakom kassan så att jag kunde jobba mer där och dessutom få mer betalt (?). Jag är inte dummare än att jag håller med och gladeligen erbjuder mig att jobba i morgon också. Huvudet snurrar och jag hade så ont i fötterna att jag var tvungen att jobba barfota sista timmen. Men jag hade kul som fan. Det är lyx att ha ett sånt jobb. I

går var Anna här, när jag följde henne till vagnen på kvällen så sjöng några flickor i en trädgård Pippi Långstrump-sången när vi gick förbi . Det enda jag tänker är; ofta man sjunger på den sången när man är typ 13. När jag efter några minuter går förbi igen hör jag det återigen och fem steg senare trillar polletten ner. Det är MIG de syftar på där jag går förbi i mitt röda hår, blåprickiga kjol, röda skor och bruna skinnjacka. Haha. Hur grymt som helst eftersom Pippi är typ världens coolaste och starkaste tjej och har världens vackraste hårfärg och snygga kläder. Puss på er små tjejer som alltid hoppar på den blåa studsmattan några hus bort!

I morgon är det Picknic-festivalen i Härlanda för er som missat det. Kom dit vettja! Mellan klockan 14 och 22! Ps. Mitt internet funkar små klickar i taget, min telefonsvarare är mysko, varje gång jag får sms kommer de två åt gången och jag har verkligen ett sjätte sinne på riktigt när det gäller massa saker, mest bussar och spårvagnar och sånt, jag känner på mig EXAKT när jag måste börja springa och jag missar dem aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela