Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Alla fantastiska människor bor på gator jag råkar korsa

Publicerad 2008-06-15 18:02:10 i Allmänt,

Jag skulle skänka bort ett par shorts jag inte kunnat ha sen i nian men tänker att, jag kan ju prova dem först för att verkligen kolla. Till min förvåning/fasa/glädje inser jag att de sitter som ett smäck. Jag ska börja träna så fort jag kommer hem från Israel, för i den här takten kommer jag inte ha någon röv kvar när sommaren är slut. Ps. Jag har hittat någon att träna inför Göteborgsvarvet med!!!! I höst blir jag och Dea antagligen både jobbar och träningskompisar. Hon har rött hår, använder hjälm och älskar franska. Typ ibland bara man springer på fantastiska människor när man bowlar upp drickspengar och dricker tranbärsjuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela