Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Transparent

Publicerad 2008-07-20 20:14:56 i Allmänt,

Lilla H står på bryggan och halva min släkt nere i vattnet och försöker locka i honom, försöker peppa honom att hoppa, uppsträckta armar och vilda applåder när han efter mycket tvekande tillslut lyckas. Vi är på Donsö. Det hela är lite som en filmscen, ljus och motiv perfekt för fotografering och jag bara ler. I bakgrunden hör man åskan, jag sitter på land med Anna och Sigge och småfryser. När alla galningar har badat klart går vi upp och äter kakor, tårta, godis och dricker kaffe i trädgården. Fint tycker jag, och gott. Skönt att få lite variation på mjukglassen.


Har du tid över tycker jag att du ska gå in på http://www.sr.se/ och lyssna på alvarligt talat med Kristina Lugn. Har du inte tid över så borde du ta dig det.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-07-21 15:09:15

Nu ska jag lyssna! (Och inlägget ovanför det här var väldigt vackert, måste jag säga)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela