Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Lite extra livduglig idag

Publicerad 2008-07-30 23:39:13 i Allmänt,

Träffar Johanna för att efter en svettig cykeltur bada på Smitten. Jag är nu uppe i tre svenska havsbad och har redan klått förra året i antal badningar. Sen hem och somna på sängen. Vaknar av att Sara smsar och åker in till stan för att träffa henne. Det blir en speciell men ack så fin kväll med pommes frites som avslutning på Järntorget. Åker hem genom Göteborg när det är som vackrast, står längst fram i en fullknökad buss, första parkett för att kolla på hamnen och rosa himmel. Jag går av två hållplatser för tidigt för att få vara i fred med Håkan i ipoden ett tag. Balanserar på de vita sträcken genom suckarnas allé och ramlar inte en enda gång.

Kommentarer

Postat av: your friend elin

Publicerad 2008-07-31 16:40:50

strecken, inte sträcken. förlåt, men jag är språkpolis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela