Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Dagsprognos, något blåsigt och lite för mycket moln

Publicerad 2008-07-01 22:35:02 i Allmänt,

Lite färg och mönster, helst blandat behövs som kontrast till Lisebergs skittråkiga och skitfula klädsel. Jenny är bra som inspirationskälla när det kommer till klädköp, tröjan är från Nanso och kjolen ifrån Noa Noas barnavdelning. Båda på rean såklart! Nu ska jag jobba några dagar och det känns skit. Dessutom har jag ont i halsen. Lyssnar på CocoRosie. Hon är bra. Idag tog jag min första körlektion med far. Det gick jättebra ändå tills han ville få mig till att räkna ut hur mycket bilen dragit genom att dividera nått tankkvitto med något annat. Då sa jag ifrån och han sa ordet skitunge, arrogant och jävla i samma mening. Ajaj. Vi får nog vänta ett par dagar till nästa körlektion.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2008-07-02 14:38:31

så fint. och noanoabandet blev precis vad klänningen behövde. med de andra banden har jag gjort om en kjol till världens skönaste solklänning (utan att sy ett stygn.!). xxx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela