Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Ät fett och socker tills du spyr

Publicerad 2008-07-02 23:05:23 i Allmänt,

Idag har jag gjort sockervadd i åtta timmar.

Jag kan liksom inte få bort lukten av bränt socker och popcorn, femåringen i mig jublar och vuxenverisionen säger blä. Jag kan forma mitt hår lite hur som helst. Det är coolt. När jagk om till jobbet i morse visade det sig att jag skulle öppna och vara själv den första timmen. Efter fem minuters irrande ringde jag till handledaren:
 
-Eh, hejhej jag är på spinneriet och vet inte ens vart huvudströmbrytaren är så det skulle ju vara bra om nån kom hit och hjälpte mig nu.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-07-03 01:48:02

Det charader till sommarjobb du skriver att du hamnat i verkar minst sagt frustrereande. Men månader går snabbt, minns det. Låt femåringen jubla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela