Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Medan molnen jagar det som skingras

Publicerad 2008-01-18 12:46:52 i Allmänt,

Måndag

Kofta - Zara                                               Koppar - Servisen Adam av Stig L
Tröja - H&M med tryck av Anna             står i mormors skåp och väntar på
Kjol - Drömma vintage/fashion             att jag ska flytta hemifrån

Tisdag

Kofta - Zara                                              Blomman sitter utanför mitt fönster
Skjorta - MQ                                             om våren.
Jeans - Weekday

Onsdag

Kofta - Zara                                               Träd, mest som träd brukar vara 
Blus - Myrornas
Jeans - JC (från stenåldern)



Här är mitt estetiska måndag, tisdag, onsdag och vad jag hade på mig. Benen ville inte gå upp ur sängen idag, så jag kostade på mig att vara hemma och komma ännu ett kapitel efter i matten och missa naturkunskapen och engelskan. Det är fördelen med att ha sina absoluta hatämnen på en och samma dag. Läser en bok om Cornelis, redigerar bilder och pluggar några minuter här och där när jag lyckas frambringa tillräckligt med inspiration för att öppna min böcker. Har gjort en lång att-göra-lista med mer eller mindre enkla och kravlösa saker där  jag ska göra åt minstone några av sakerna idag för att kunna klappa mig själv på axeln och säga, vad bra du är!

Min att-göra-lista (något nerkortad)

* Minst 45 minuter matte
* Lyssna på Arcard Fire (utfört)
* Ring vårdcentralen om nässpraysrecept
* Smsa X & X (utfört)
* Kolla på mat till kalaset
* Tvätta en tvätt (utfört)
* Lisebergsansökan
* Dricka the (utfört)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela