Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Justice

Publicerad 2008-01-30 16:45:07 i Allmänt,

66439-277Erik fick tag på de tre sista biljetterna till Justice konsert på Trädgårn i morgon!! Dit ska jag till varje pris. Om jag så ska knarka ner mig för att orka ta mig utanför dörren med den här förkylningen. Majjan har lagt in ett matteprov samma dag som siesta börjar. Hon är nog den mest otajmade människa jag mött. Puss på er, nu ska jag äta frukt och dricka the. I morgon är jag frisk.

Kommentarer

Postat av: AN ATLAS OF THE WORLD in my mind

Publicerad 2008-02-01 09:50:17

Because we are your friends
you'll never be alone again
well come on well come on
well come on well come on
Because we are your friends
you'll never be alone again
well come on well come on
well come on well come on
(never be alone again ooooh oohhhh)
well come on
well come on
well come on
well come on
well come on
well come on
well come on
yeaaahhhh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela