Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Så här går det till på min kristna friskola.

Publicerad 2008-02-08 22:41:36 i Allmänt,

Betygssamtal på naturkunskapen:
Lärare: Ja, och så var det ju labbarna då.
Du kan ju tänka på att ställa lite intelligentare frågor, tänka lite längre.
Jag: Okay...men jag vet ju inget om kemi?
Lärare: Nej, justdet.

På Israellektionen:
Vi har under fem veckors tid uteslutande pratat om Israels historia
och ser på kingdom of heaven.

Jag: Vad handlar den här filmen om egentligen?
Clara (väldigt osäkert): Ehh.. Israel... tror jag?

På väg till lektion:
Madde: Och så ska jag och min bror... eller vänta nu, jag har ju ingen bror!?

På naturkunskapen:
Lärare: Och så har vi en liten peace maker....eller jag menar pace maker i hjärtat.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-02-08 23:19:42

hahaahah, underbart alltihop!

Postat av: Helena

Publicerad 2008-02-09 23:48:11

haha ^^ åh.

Postat av: Fanny

Publicerad 2008-02-18 18:17:09

Kärlek till allt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela