Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

I forgot what I am about to do

Publicerad 2008-02-21 12:43:33 i Allmänt,

66439-293Kollar på film, surfar på olika bloggar, sneglar på läxböckerna, går ett varv i lägenheten, sneglar lite till på läxböckerna och hittar fantastiska halsband jag önskar att jag ägde. I övrigt är dagen en långbent hårig äcklig jävla spindel eller som bambas blodpudding ungefär. Ligger hemma sjuk för andra dagen i rad och funderar på hur fan jag ska orka ringa mina tränare och säga det. Jag har knappt varit där den senaste månaden på grund av tusen olika orsaker. Bland annat sjuksjuksjuk. Hela tiden. Första förkylningen kom i oktober och jag kan inte komma på att jag varit helt frisk sen dess. Dessutom slog det mig att jag missat att avboka tandläkartiden som min mor smsade mig för hundra år sedan. Den var för ca 30 minuter sedan. Nu blev jag genast 200 kr fattigare och ungefär fyra snäpp sämre humör. Kom hit och drick the och krama mig för fan.


Bild: Stefan Brüggerman

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-02-21 16:21:41

fantastisk bild.
Krya på dig!

Postat av: J

Publicerad 2008-02-22 17:42:08

om du får gå på klubbspelning en torsdag kan jag lätt ta med dig på koop på storan den 6:e som tack för lån av kameran.
och så vill jag att du blir frisk. nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela