Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Pass this on

Publicerad 2008-12-16 21:16:35 i Allmänt,

Folk droppar av till höger och vänster, det är hjärtesorg, influensan och kräksjukor av diverse olika karaktärer. Jag står i mitten och försöker inte ens hålla ihop trådarna, låter det ramla. Jag nyser och försöker att inte bli inbillningssjuk igen (igen igen). Jag hade tänkt börja pepptalka mig själv två minuter varje kväll. Det ska vara bra har jag hört. Sen hade jag tänkt att aldrig bli en tråkig vuxen.

Tips: ge fem personer du inte känner en ärligt riktad komplimang, stoppa ner små lappar i folks kläder och väskor med citat ifrån fight club, svep tre espresso-shotar i rad och prata dig till att bli bjuden på den fjärde, anordna en fulfest där alla måste klä sig så fult som möjligt eller gå och lämna in ditt CV på biblioteket. Prata sjörövarspråket en hel dag eller gå in på tre olika Mc Donalds och beställ på I-språket, raka av dig håret eller färga det i din favoritfärg, få minst tio personer (oberoende av varandra) på din arbetsplats att komma i randiga tröjor samma dag, ge bort en guldfisk till någon du egentligen skulle vilja ge mjältbrand.

Så, nu är det inte mitt fel om du är tråkig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela