Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Lite reklam för er bara

Publicerad 2008-12-21 22:32:12 i Allmänt,

Näe, det funkar helt enkelt inte längre. Jag vet ju inte vart jag ska ta vägen när jag tänker på er. Alla mina fantastiska, galna, nördiga, coola, snygga, trasiga, finurliga, sorgsna och omtänksamma vänner. Jag är ju så dålig på att säga sånt här, att jag tycker om er, att ni är helt enkelt bara bäst och att jag inte skulle vilja vara någon annan i hela världen än den ni får mig att vara. Ni är typ som all världens prinsesstårtor till frukost, barkbåtar, spetsgardiner och bra filmer tillsammans! Ni är de jag skriver alldeles för många utropstecken efter och skulle vilja tillägna allt jag lyckas med!! Det är ju så klyschigt och otillräckligt men jag har liksom inte orden lika bra när jag pratar så jag skriver det här istället. Ni bygger mig högre än TV-masten jag kan se ifrån fönstret i mitt rum och hoppas att ni aldrig aldrig aldrig slutar att vara mina vänner. Någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela