Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Slutet.

Publicerad 2008-04-29 21:48:03 i Allmänt,

Suttit ett par timmar och äntligen nästan fått klart mitt historia/svenska arbete. Var så trött att jag var tvungen att gå in på sci-fi nytts forum för att ta reda på när man använde sig av enda/ända. Nu snurrar det i mitt huvud. Kaffe, franska och sönderspelade skivor.


En lista på saker jag tycker om mycket: Vårat värmegolv i badrummet, fint väder, att få spontana komplimanger av folk jag inte känner och avslutade moment.

Ps. Jenny, när jag kollade på vädret så sa de faktiskt att det skulle regna. ds.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2008-04-30 15:49:49

jag har solen i ögonen

Postat av: Elin

Publicerad 2008-05-01 00:20:55

HAHAHA, jag har försökt lära typ hela min klass skillnaden på enda och ända. Jag ser det som min uppgift här i livet eftersom jag verkar vara den enda i klassen som har full koll på skillnaden. Lite konstigt eftersom många är helt översmarta annars.
Påminn mig att jag ska berätta om min DS-uppsats förresten!!!!

Jag har lärt mig typ två franska ord av min klasskompis Julia nu nyss. Hennes franskalärare är heeelt crazy och jag har ont i magen av skratt nu. Skön känsla.

Snart Frankrike, min vän!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela