Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Let´s get drunk and freaky fly

Publicerad 2008-04-20 17:24:45 i Allmänt,

Hela den här helgen har känts som en lång fest.  Hela den här helgen har i och för sig varit en lång fest också. På fredagen var jag Madde och Fanny hemma hos Jos i Mölndal, sov hos M och åt solskensfrukost på altanen med Fanny, Madde, Jonas och Nils dagen efter. Bättre får man leta efter. Åkte hem och la mig på balkongen i några timmar innan jag bytte om och åkte tillbaka till Madde för att fira Jonas 18 års dag med pompa och ståt. Träffade ungefär massor av grymma människor och hade superduperkul nästan hela vägen till slutet. Större delen av dagen har tillbringats i Maddes soffa där vi såg på Amelie från Montmartre (jag har börjat lära mig replikerna) och åt frukost. Sen somnade jag igen när Nisse spelade piano, det var så fint. Vi pantade burkar och åkte in till stan, efter alldeles för mycket velande blev det en klubba vid Kopparmärra innan jag åkte hem och glömde gå av på rätt hållplats. Ungefär så ligger statusen på. Imorgon har jag nationellt prov i franska och jag har inte gjort en enda sak som stod på helgens att-göra-lista. Jag ska sluta med att göra alla dessa förbannade listor, det skiter sig ändå och ger bara magsår. Från och med i morgon är jag vegetarian igen. Peace!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2008-04-20 18:11:06

fy vad härligt. din helg låter makalöst bra.

folk har börjat lägga upp listor på bilddagboken om vad som ska göras i skolan denna veckan. jag vägrar bli stressad och få magsår. från och med nu ska jag ta livet med ro.

Postat av: jag igen

Publicerad 2008-04-20 19:22:25

SVAR: jaatack!! fixar du jobb åt mig (eller ger mig hälften av din lön :D) så visst! jag vill också vara 18 och kunna få jobb på liseberg. buhu!
men för att se det positiva; NÄSTA SOMMAR GÖR VI VAD FAN VI VILL! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela