Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag har varit övereffektiv hur länge som helst

Publicerad 2008-04-08 23:03:57 i Allmänt,

och väntar på krashen. Jag varvar totalt jättetrött med att vara piff och puff on crack och det är kaffe och sol i stan. Punkterade däck och täppta näsor. Snart gör jag en Jenny och hostar upp 11 inlägg på en gång. De finns i min rosa skrivbok ifrån pocketshop och i mitt huvud. Idag lyssnade jag i hundra minuter på en föreläsning om kristna kyrkor i mellanöstern. Jag hade skolkat om inte Niceresan stått på spel.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-04-09 14:56:23

100 minuter om kristna kyrkor i mellanöstern. 300 sidor korsets tecken (?). Tur att Nice är värt det. (jag är glad att jag inte går på din skola)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela