Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Berg och dalvana

Publicerad 2008-04-05 11:56:12 i Allmänt,

Det är så många ämnen jag ligger och väger i. "Du kan om du verkligen ger gärnet resten av terminen". Vem fan orkar ge gärnet i alla ämnen samtidigt som man är så trött att man känner sig efterbliven och det enda man tänker på när man går upp är hur skönt det ska bli att få gå och lägga sig igen. Jag lever lika mycket i livet som jag lever i en dagdröm om hur allt skulle sett ut bara jag gjort si eller så. Jag sa till min tränare att jag skulle sluta inför nästa säsong. Jag trodde att allt skulle bara vips ordna sig på fyra sekunder. Men icke sa nicke.

Så nu är jag färdiggnälld. Nu ska jag gå upp och göra någonting vettigt av den här dagen. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela