Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Att måla trösklarna osynliga, ta sig in och tända sin patetik

Publicerad 2008-04-12 12:45:24 i Allmänt,

och så var den tokintensiva veckan över, likaså min handbollskarriär. Det firades med mattepluggning och öl med Erik på café Talang. Sen kom söta Jenny i sin får/molntröja och gjorde oss sällskap innan vi traskade upp till Eriks bror och hans sambo för vindruvor, lyssning på Håkan hellströms nya skiva och mycket prat om datorspel och vetenskapsfestivalen. På väg därifrån visar det sig att M, J och H satt på flygarns, så jag pyste dit för lite schysst häng innan jag åkte hem. Väl hemma gick jag bara rakt in och kröp ner i sängen och somnade på en nanosekund. Det var nog den bästa avslutningen av alla. Idag hade jag tänkt att göra så lite som möjligt. Lyssnar på Cardigans och dricker the. Kanske köpa hundra cd fodral på claes ohlsson. Om jag går upp alls.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2008-04-12 13:23:00

och jag tog mig upp halv elva och vill helst att det ska vara den där loppisen på magasinsgatan och att jag ska hinna gå dit men det blir nog vetfest och spel den här dagen också.

Postat av: Elin

Publicerad 2008-04-14 14:04:28

Det är fan orättvist att du går omkring och umgås med halva min familj däruppe.
Jävla göteborgare är vad ni är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela