Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

7/4 Kaffe.

Publicerad 2008-04-12 12:38:01 i Allmänt,

Gårdagen resulterade i åtta dagbokssidor och ett beslut om att köpa en svart penna som skriver snyggt. Knarkar pocketshops skrivböcker som är det bästa, snyggaste och skönaste som någonsin uppfunnits i skrivboksväg. Känns lite som att skriva sin egen bok. Fast inte bara i flytande textform utan även i att-göra-listor och citatform. Jag gillart. Dessutom kan de inte krascha eller råka raderas, om jag inte väljer att elda upp dem eller riva ut sidor, vilket i och för sig händer med jämna mellanrum. Fikat med Jenny och mått bra i solen som äntligen låter mig lämna mössan och vantarna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela