Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Söndagskänsla ut i tåspetsarna

Publicerad 2007-09-16 21:18:54 i Allmänt,

Det blir ingen ommålning utan en stor TV istället som ingen vill ha. Sover och vaknar med ett ryck mitt i en dröm av vespaåkning genom ett kallt och dimmigt Jylland. Söndagskänsla fast ingen ro till att göra ingenting som jag egentligen hade velat. Fikar på Marmelad och äter världens godaste macka med hummus och avocado. Söndagsfeelingen sitter kvar. Tröstshoppar en klänning och ett par harembyxor på vägen hem på JC för 60kr/ st. Räknar matte. Det var en sån dag idag.

För övrigt kan jag meddela att det är ett hål under min sko där vattnet kan sippra in om det känner för det. Och så har jag smittat ner halva min familj med min förkylning också. Ja, kort och gott. Det var verkligen en sån dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela