Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Money money money, must be funny, in a rich mans world

Publicerad 2007-09-07 16:08:55 i Allmänt,

En vecka är slut och det känns bra. Mötte Johanna på bussen igår. Hon frågade om jag kunde hjälpa henne med en sak. Jag svarade lite tveksamt okay, en liten sak då, eftersom min träning började två timmar senare. Det visade sig att jag skulle hjälpa henne med en läxa i huvudmassage. Hon skulle massera mig helt enkelt. Dessutom fick jag mat. Det var så skönt att jag kom försent till mig egen träning. Hoppas det blir mer läxhjälp framöver.

Varit en hektisk vecka och igår innan jag mötte Johanna på bussen fick jag nästan hjärtstopp när Jenny ropade på mig i trapphuset i skolan och bad mig skynda mig, vi skulle prata inför alla ettorna i bamba om vår stödkompisförening. Inte min och Jennys alltså, utan skolans. Det hade jag helt glömt bort och vi fnissimproviserade och var superkäcka och det gick jättebra i alla fall. Skolan är kul, fast jag bränner massor av för mycket pengar på alla håltimmar. Idag igen. Men det ordnar nog upp sig? bara skolcafét öppnar igen. Fast det är så tomt efter Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela