Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Iterrogativa och kosttilskott

Publicerad 2007-09-18 21:50:40 i Allmänt,

Hem och trött och kroppen inte bra idag heller. Pluggar franska interrogativa och indefinita pronomen en lång stund, religion och fyller på så vis upp min duktig-kvot för dagen. Cyklar till träningen för att fronta Pajen och säga att jag inte är frisk men i alla fall kan andas genom näsan nu men inte något spel på onsdag ändå och tack och hej. Köpt kosttillskott och vill så gärna tro att det hjälper, dels för att det var dyrt som satan och dels för att jag är väldigt trött på att alltid vara sjuk.

Brandövning i morgon. Jag ska sova.

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2007-09-20 17:39:07

vännen då.. KRYA NER DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela