Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

I'm Darth Vader

Publicerad 2007-09-25 20:55:05 i Allmänt,

I'm Darth VaderMina picknickmackor är uppbyggda på precis samma sätt som min klädstil; jag tar vad jag tycker är gott på dem utan att tänka särskilt mycket på om sakerna passar ihop med varandra. När det gäller kläder har jag ingen känsla för vilka färger, mönster eller stilar man inte ska kombinera. Jag tar helt enkelt det jag tycker är fint. På den punkten är jag väldigt lik min fyra år gamla lillebror som kan gå till dagis i ärtgröna långkalsonger under avklippta trollshorts med svans.

Idag var en grå dag, fast sen träffade jag Jenny på Zenit för en fika. Då blev det lite bättre. Imorgon åker jag till Stockholm. Jag tror bussen till stationen går strax efter fem. Tur att jag är en glad morgonmänniska med sån stenkoll på allt, annars vet man inte hur det skulle gå!
 
Bild: www.juliepeppito.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela