Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Meredith får inte dö

Publicerad 2007-10-03 22:42:58 i Allmänt,

66439-201Jag försökte hitta en passande bild, och det var mycket svårt. Jag försökte hitta på en passande text, och det var ännu svårare. Det enda jag hittade idag var en turkosblå sjal på Myrornas och en Erik på järntorget som hjälpte till inför kemiprovet. I morse vaknade jag fem minuter innan bussen gick och vi har fått 80 sidor att läsa på i historia. Sen kom jag och Jenny underfund med att smsutopia inte alls var särskilt gratis. Vi har blivit blåsta och panka på mobilen. Förut kollade jag på Grey´s. Meredith får inte dö, inte just nu.

Kommentarer

Postat av: brännvall

Publicerad 2007-10-04 20:21:18

dör hon dör hela serien
puss på dig!

Postat av: Erik

Publicerad 2007-10-07 23:52:03

Hur gick det på Kemin - några jonsaltsfrågor?

Postat av: AN ATLAS OF THE WORLD in my mind

Publicerad 2007-10-12 17:35:09

Sköldkörtelns jodkälla! Tror att du får poäng om jag inte misstar mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela