Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Angående söndag och vackra franska filmcitat

Publicerad 2007-11-25 14:54:03 i Allmänt,

66439-226Har tvättat, städat, bäddat, pluggat och därmed uppfyllt dagens duktig-kvot. Har surfat runt på massor av olika bloggar och blivit superinspirerad. Vet bara inte vart jag ska göra av min kreativitet. Helgen försvinner för fort igen. Fredag med träning och sen Smyrna med Eva och Gus. Träffade även Karin för första gången på en evighet. Match på lördag, sen kom Madde och sen åkte vi hem till Lisa i Lindome. I morgon har jag sovmorgon, jag ska gå upp i tid och ta på mig myskläder, glida runt hela morgonen och bara ta det lugnt.

Läser Linns resedagbok ifrån Frankrike, saknar henne. Drömde om död och om små svarta lackskor och Stockholm. Det var förvirrande. Lyssnar på bra musik: I´ll kill her ? Soko. Se länk där nere. Min vinterromantisering om snö, varma jackor och långa cafésittningar har inte riktigt gått i uppfyllelse än. Men jag har i alla fall haft en trevlig helg.


Låt: http://www.youtube.com/watch?v=25AsfkriHQc

Kommentarer

Postat av: en viss skåning

Publicerad 2007-11-25 23:05:20

jag drömde också om död inatt, det var mindre trevligt :/ och jag har också massa kreativitet och ändå sitter jag bara vid datorn och uppfyller inte ens duktighetskvoten genom att plugga eller städa, fast jag borde gjort det idag. jag saknar stimulans, ge mig en pojkvän eller bli lesbisk med mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela