Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån...

Publicerad 2007-05-02 19:41:41 i Allmänt,

Jag ?r alltid tryggast n?r du ?r en liten bit ifr?n...Vardagslyx för mig är choklad ifrån Karnolds, att kunna plugga på balkongen och för en gångs skull inte ha ångest över skolan. Hoppade över mitt Naturkunskapsprov idag, hade knappt öppnat boken och drömde i natt att jag gick dit i alla fall och skrev, så på morgonen hade jag definitivt bestämt mig för att jag skulle strunta i det. Bilden är äntligen klar nu så den här veckan är det bara svenskaredovisningen att tänka på, allt annat går att skjuta upp några dagar till. Min livsfilosofi håller inte för fem öre men jag kör stenhårt på den ändå.

När jag ser hundar och deras ägare så tänker jag på att det stämmer ju verkligen det man säger om att ?sådan herre sådan hund?. Så jag undrar vad jag skulle ha skaffat för hund. Den skulle vara inte så jättestor, och vara rätt enveten. Sen skulle den nog vara rätt korthårig och ha söta små öron. Den skulle ha prestationsångest och försöka vara en bra hund utan att vara allt för jobbig, den skulle vara glad och sprallig, fast på kvällarna skulle den inte vara så cool, då skulle den krypa upp bredvid mig och kura ihop sig till en liten boll alldeles nära och somnat i takt till mina hjärtslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela