Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Du stå utanför marockanska ambassaden i Stockholm och försöker få ett Burundiskt visum...

Publicerad 2007-05-24 18:54:19 i Allmänt,

Åkte hem till Jenny och Erik efter att ha gjort ett ynkligt försök till att gå på sista lektionen som ändå var inställd. Gick istället och satte mig utanför domkyrkan för att plugga. Det gick bra tills jag fick blodsockerfall, då tog jag mina sista fyra kronor och köpte godis, sen kom Jenny och spårvagnen. Det var grillad lax, majskolvar, sparris, lök, tomat och mozzarella sallad och trevligt sällskap. Sen hjälpte Jenny mig med min uppsats och vi såg på Greys anatomy och åt knäckebröd och drack mjölk innan jag missade spårvagnen. Kom hem vid tolv och var väldigt trött och nöjd med min dag.

 Idag var det till min stora lycka regn, så jag gick hem efter skolan och bakade kakor, bäddade ner mig i sängen och kollade på de avsnitt jag laddade ner av Greys anatomy (eftersom jag bestämt mig för att åtminstone lära mig en serie). Idag var en sån dag då det var okay att gråta när Meredith fick en utskällning för att hon lagt näsan i blöt när hon egentligen bara ville göra det rätta. Det är så. Vissa dagar är bara känsligare än andra.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2007-05-25 13:07:28

greys anatomy är sjukt bra, nörd på det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela