Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag trotsar högre makter (altanflirt med lillebror också)

Publicerad 2007-06-23 17:24:04 i Allmänt,

Jag trotsar högre makter (altanflirt med lillebror också)Idag packade jag ihop mitt rum. Hälften slängde jag och det som blev kvar packade jag ner i flyttlådor. Det blev tre stycken. Kanske en till om jag ska få plats med resten av kläderna. Nu ser jag fördelen med att ha bott i kappsäck i elva år. Monterat ner hyllor och råkade riva ner tapeten på fler ställen också. Låter pappa upptäcka det sen.

Bor här i några veckor nu till mina småbröders stora förtjusning. Åker man till Italien utan sin dotter kan man inte räkna med ett varmt välkomnande när man kommer hem heller. I den nya lägenheten får jag ett eget rum och kan bo hur länge som helst. Under förutsättning att jag inte får rummet och fondväggen med grafititapet, då står jag ut max en vecka.

Det röda pigmentet till trots har jag nu tonat håret brunt. Jag gissar på max en vecka innan jag är rödhårig igen. Så går det när man ger sig i kast med sådant man inte rår på. Rött pigment är en ypperligt typisk sådan sak. Nu får jag packa ihop innan det börjar regna och Hampus får ett psykbryt för att jag inte sätter på camen på datorn så han kan sitta och kolla på sig själv och prata med snyggingen på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela