Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jesus älskar dig (då är Jesus bög)

Publicerad 2007-07-02 22:08:39 i Allmänt,

Jesus älskar dig (då är Jesus bög)Vardagsnojjor och den där jävla måndagssjukan som kommer fram när man minst anar det. Helt otippat dyker den bara upp och förstör aptiten, plockar fram ångesten och får mig att hispa omkring som en höna. Och regnar gör det. Att de har mage att låta det regna trots att min cykel blivit stulen och jag behöver gå upp strax efter det känns som jag just somnat. Passade mina kusiner som alltid brukar vara så söta och rara. Men idag slog sig L i huvudet alldeles innan Per gick hemifrån och hade dessutom lite feber, så hon skrek som en stucken gris och fortsatte skrika i en timme. Nej jag skojar inte. En timme. Hon blev förbannad så fort jag tog upp henne så jag och E fick sitta bredvid henne och läsa barbapappa tills hon inte orkade skrika mer. Sen var vi alla rätt matta. Och E visade sina mollusker och hela sin videosamling och snorade på mig. Och jag var bara inte riktigt upplagd för den typen av umgänge just idag. Dessutom har jag blivit hypokondriker igen, om jag ens slutat vara det. Slå mig hårt, någon.

Bild tagen av Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela