Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

How to dismantle an atomic bomb

Publicerad 2007-07-22 20:59:00 i Allmänt,

Kollat på "Tigern och snön", löst korsord och lyssnat på "The Warning". Druckit för mycket kaffe, promenerat med Linda i Slottsskogen och ätit tacos.

Efter fyra veckors jobb och ett Camillabesök är det skönt med lite ledigt. Inte för att Camilla har så mycket med det att göra eftersom hon är from som ett lamm, jag behöver bara min dos av total isolering en dag innan jag fungerar igen. I och för sig var jag på tjejkväll igår och idag hängde jag med Linda. Men ändå. Tillbaka i slottsskogen igen för första gången på sex veckor, bestämt färg till rummet, bokat in massor av fikor och resor på tid som egentligen inte existerar. Men det är så det ska vara, så jag vill ha det så länge jag får andningshål emellanåt. Fast inte för mycket andningshål, då blir jag bara neurotisk och krisar över att jag inte kan träna så mycket och att min kropp pajar på minst två ställen i taget i princip hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela