Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

En näve näring

Publicerad 2007-07-01 22:50:41 i Allmänt,

66439-170Antingen är jag för rå, eller för snäll, eller för lugn, eller för flamsig. Det där sunt normala har jag så svårt att förhålla mig till. Bäst är kanske att inte bry sig allt för mycket. Svårt att inse att hur jag än beter mig kommer det alltid finnas folk som inte kommer att tycka om mig. Intressant att se hur man omedvetet anpassar sitt beteende till umgänget. Hur man väljer hur man vill bli uppfattad. Inte helt men till viss del. Så himla skönt med mix på vänner. Extra glad idag åt P och J som jag inte träffat på aldeles för länge. Skumt att ha gått ifrån att ses på träning flera gånger i veckan till att knappt ses alls.

I morgon jobbar jag dubbelpass. Först jobb sen barnvakt åt mina kusiner. Kanske sitter jag upp för att jag ska slippa gå och lägga mig och på så sätt komma ännu närmare morgonen eftersom jag egentligen inte orkar gå upp. Jag borde söka läkarhjälp för min morgontrötthet. Eller gå och lägga mig i tid i stället för att sitta uppe och skriva massa skit.


Bild tagen av Linn

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2007-07-02 14:19:30

ja, håller med hur allting har förändrats men vet du vad, det var riktigt nice att ses :) det ska vi göra oftare, med sådan power vi har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela