Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Motivation och sovmorgon, jag kunde inte hitta er idag

Publicerad 2007-01-25 21:50:17 i Allmänt,

Motivation och sovmorgon, jag kunde inte hitta er idagGrönmönstrade skrivböcker är bra, även nanso och snälla lagkamrater. Hittade den perfekta tröjan, orginell föredetta skitdyr och kaxig 30-tals stuk. Pocketböcker är bra, man måste tänka så. Att snö är bra när det är växthuseffekt och fina tröjor är bra. Sömn kan nog också vara bra ibland. Det failar bara ibland, som att kroppen och hjärnan glömmer att synka och vid avbrutna träningspas är det värt mer än allt med lagkompisar som skriver och undrar hur det är. Jag önskar att man kunde iscensätta livet med musik och låtar som passar in. Det gick väl till viss mån innan min mp3 försvann fast jag vill ändå mer, på riktigt liksom. Ord kan bli så mycker mer än ord till musik. Måste välja inriktning till tvåan. Jag har inte en jävla aning om vad jag vill.


Läs - Extremt högt och otroligt nära av Jonathan Safran Foer och Montecore- en unik tiger av Jonas Hassen Khemiri. De har båda kommit ut på pocket och finns att köpa på pocketshop, mitt häng.

Bild - Kommer ifrån hemsidan http://www.fulheten.com/

Kommentarer

Postat av: Jojjo

Publicerad 2007-01-26 19:13:48

Hej!
John Fhager tipsade om din blogg... Jag tror jag gillar dej! "Jag är antiautist, vanor gör mig galen."

kram!

Postat av: JOHANNA

Publicerad 2007-01-28 20:06:25

Nu är det så här, att vi måste träffas mer! Man blir ju nästan knäckt när man inser att det gått över en månad sen sist, bio kvällen med Babel du vet? Det är nytt år & vi ska träffas! Jag saknar dig vännen min!! Tänker på dig, födelsedagsbarnet. Är du hos M eller P på onsdag? PUSS PÅ DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela