Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Inga blanka ytor och du stack med min motivation motherfucker

Publicerad 2007-01-05 21:45:50 i Allmänt,

Inga blanka ytor och du stack med min motivation motherfuckerJAG HATAR VÄSTTRAFIK! Så nu var det sagt. Och hade jag inte varit en så bra uppfostrad flicka hade jag ringt och skällt ut någon snubbe som sitter i deras växel bara för att få av mig lite av mina aggressioner. Men det är ju inte dens fel att tåget från Trollhättan är försenat till Göteborg, att jag får åka baklänges och blir åksjuk eller att jag hamnar mellan två sovande människor varav en stinker sprit. Det är ju inte dens fel att det regnar heller när jag kliver av tåget, att jag får springa i totalt ösregn som en dåre för att upptäcka att min buss - för ovanlighetens skull- slutat gå. Sen är det verkligen inte den här personens fel att jag blir ännu blötare och får ta en segbuss till Markland där jag upptäcker att även 84:an slutat gå och min andra buss kommer om 22 minuter. Det är ju tur att jag är en så bra tjej att jag inte skäller på någon annan än mig själv nu till exempel när jag upptäcker att min tvätt ligger kvar i tvättstugan och borde blivit upplockad för 45 minuter sedan. Eh, slagpåse till salu, någon?

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-01-06 10:57:35

Du är inte ensam när det gäller att hata Västtrafik. DE GÖR MIG HELT GALEN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela