Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det var en gång en stad, där regnet alltid föll

Publicerad 2007-01-04 14:01:16 i Allmänt,

Det var en gång en stad, där regnet alltid föllNär jag äntligen lyckats lista ut hur man tar sig in på grannens trådlösa nätverk visar det sig att han ändå inte betalat sin faktura. Sen lyckas jag inte koppla in datorn i vårat modem igen, utan ligger och surfar automatiskt på grannens, vilket innebär att jag inte kommer in på nätet, trots att jag har modemet inkopplat. Jag får ringa kundtjänst och allt tar 50432 år innan det fungerar. Nejdå, jag är inte frustrerad. Särskillt inte över att jag inte fått tillbaka mitt Photoshop jag lånade ut för en evighet sedan och nu behöver installera på min nya dator. Eller över att det regnat oavbrutet sedan november och jag inte kunnat slappna av en minut av det här lovet på grund av allt fucking skolarbete som inte försvinner eftersom jag inte har några rika föräldrar som kan göra mig ekonomiskt oberoende för restan av livet och tillåter mig att hoppa av skolan.

Linn sov här i natt, vi såg på "Walk the line" (som är sju gånger bättre än "Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott" som jag såg i går)och degade. Försöker att fylla de resterande lovdagarna med någon form av mening men håller på att faila totalt. Det regnar, jag har inte gjort någon av sidorna som vi hade i matte, det är år 2007, året då Julia var tvungen att börja tvätta alla sina kläder själv. Misär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela