Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Och vi är starka som fan

Publicerad 2007-02-25 20:57:17 i Allmänt,

Och vi är starka som fanJag ska sluta dricka kaffe, jag tror inte min kropp är konstruerad för det, nu går jag tillbaka till thé i stället. Konstig känsla att vara uppe i varv och helt stirrig, trots att jag inte sovit mycket, jobbat en hel dag och är skittrött. Mot alla odds vad det den här söndagen (som jag trodde skulle bli värst) som räddade hela den här katastrofala helgen, tack vare mina underbara arbetskamrater C och L. Även fått klart mitt bildarbete, det var lite taktiskt att ta hem det eftersom jag genom att vara klar med det inte behöver må lika dåligt över att jag inte har öppnat mina franskaböcker (jag som skulle kunna tala flytande efter trean!?)

Min bästaste lillebror har hängt efter mig som en trasslig svans och överröst mig med bra saker och positiv energi hela kvällen. Jag är så fett imponerad av hans sätt att förhålla sig till saker och ting, jag ska bli mer som honom när jag blir stor. Tillsammans med honom är jag hur bra som helst.

Kommentarer

Postat av: John

Publicerad 2007-02-25 22:37:40

Jag tänkte på det häromdagen, om jag var med i melodifestivalen någon gång så skulle jag vid någon intervju säga att jag var tacksam till Tob för att han förgyller min vardag, och dig för att du förgyller all annan tid. Bara sådär i förbifarten, jag vet att du är en människa av stor hastighet...

Tack för att du finns.

Postat av: Tilda

Publicerad 2007-02-28 21:51:01

hej kär-ing!
allt väl?
vill du komma hem till mig på lördag vid typ 6-7 någon gång? hade varit mysigt! ring eller nått om du kan eller inte.. pussar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela