Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Se men inte röra

Publicerad 2007-12-30 12:23:57 i Allmänt,

66439-236Finaste vintage butiken i stan är Drömma. Tyvärr är det inte så mycket vintage utan mest fashion. Vilket innebär att jag efter att ha provat igenom halva deras sortiment och fastnat för rubbet är tvungen att hänga tillbaka allting igen och gå därifrån med tungt hjärta. Jag försöker intala mig själv att det inte är en förlust, att jag inte behöver et endaste plagg därifrån, att det bara är konsumtionsmonstret som får mig att tro att jag måste. Men ändå känns det så. Som att jag måste. Och vill. Och jag har fortfarande ingenting att ta på mig på nyår.




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-01 14:31:17

Tur att du har vänner du kan låna kläder av då ;)
Och jag MÅSTE ha en bild på Brasse!
Tack för en superfin kväll.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela