Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

One of us is gonna die young

Publicerad 2007-12-19 21:35:25 i Allmänt,

Fyra tusen saker i huvudet och lika många utanför. All cred till M igår på träningen som på frågan "ska inte du vara med på den här övningen?"svarar "nej jag har för mycket att tänka på". Den attityden vill vi ha mer av. Att bara för en gångs skull kunna tänka helt och hållet på sig själv och inte på alla andra hela tiden. Idiotvecka med träning varje dag fastän jag i själva verket knappt orkar upp ur sängen. Borde verkligen handla julklappar snart. Men det finns ju för fan ingen tid. I morgon slutar jag skolan. Det känns inte så över huvud taget, hade mitt sista prov idag och inlämningarna ligger fortfarande på hög. Just nu skiter jag i avslutningar och grejer jag ligger efter i. Allt jag vill göra är att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela