Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

You say tomatoe, I say fuck you

Publicerad 2007-08-31 20:54:10 i Allmänt,

You say tomatoe, I say fuck youDrömmer om mycket människor och i natt om att jag skulle sjunga ljusaste stämman i kören och med panik alldeles inför premiären insåg att jag inte kunde ta den. Klistrar upp nattens virrvarr mot fönstret med utsikt över skogen och springer till bussen. Skönt att komma till skolan bland schysst folk jag trivs så ypperligt bra med, dricka varm choklad med Sara istället för predikan och under lektionstid febrilt leta upp lösblad att anteckna på eftersom jag glömt skaffa pennor, block och pärm inför terminen.

Från att ha varit lite förvirrad har jag nu gått över till att vara ett vandrande kaos. Jag glömmer verkligen allting. Och allting är stökigt. Fast så länge det bara drabbar mig får det gå. Fika med Anna på Mums. Bästa hänget och människospanet ifrån deras övervåning. Anna säger det jag tänker och vice versa. Diskuterar vad jag ska ha för färg på rummet och hur vi ska inreda vår blivande vintage/designbutik vi ska öppna i framtiden.

Rubrik: Anna irl. Love.
Bild: Mitt rum (ej arrangerat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela